2009-05-30

Vart ska jag börja...

Jag tror jag börjar med att tacka Ida för en mycket trevlig fest härom helgen :) Det tog ju bara en vecka för mig att skriva och göra det :P Mycket roligt och trevlig folk där.

Nämen seriöst.. Jag har haft mycket att göra.. Förra söndagen, dagen efter partajet vaknade jag rätt så pigg efter omständigheterna. Så jag och far min drog till Sjungande och spikade nytt trägolv på min balkong. Blev ju såååå mycket bättre än att ha den där äckliga, hemska, mögelburna, gröna filtmattan från Rusta. Nu vill man ju jämt bara på balkongen. Skulle bara haft några nya utemöbler..... Vita plaststolar är ju inte så roliga längre.....

Sen har jag jobbat å schåat hela veckan. Jobbade min sista vecka i Bureå å det kändes förjävligt! Vill vara kvar där forever and ever.... Sa hejdå och tackade för mig igår och det kändes surt.. Tänk att 3 månader bara kan springa iväg sådär..man blir ju förbannad...

Men tänk att man kan ändra sig från att vara förbannad till att älska bara genom ett nytt luftfilter! För det var troligtvis det min älskade Fia behövde. Bytte filtret och nu går den gamla forden som en klocka igen :D Eller gammal å gammal... En 82:a är väl i sina bästa år ;P

Åter helg och det är så underbart att värmen kommit tillbaka igen. Har ju blåst stormvindar och varit rätt kallt de senaste dagarna så jag blev mycket glad i morse då jag steg upp och såg att det var 22 grader varmt ute :) I övrigt så är det kalas hos mig killes bror i afton, och ännu en middagsbjudning i Solvik imorron. Helgen är fylld med mat känns det som :P

Nu ska jag skynda mig ut och njuta av vädret.
See U l8er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar